2014

In 2014 waren de volgende evenementen op het landgoed Velder waarbij door de stichting de parkeeractiviteiten is verzorgd:

Reggae Sundance, 8-10 augustus 2014

reggae sundance

Dance Nature, 30 augustus 2014

dance nature

Circo Circolo, 10, 15 en 16 t/m 26 oktober 2014

Sinds 2007 is Circo Circolo (iedere 2 jaar) te gast op landgoed Velder. Dit jaar was het alweer de vijfde editie, met deez keer 2 bijzondere events. Op 10 oktober werd het circus officieus geopend met het personeelsfeest van het Jeroen Bosch Ziekenhuis in 's Hertogenbosch. Met ruim 1.000 bezoekers in chique kleding en zo'n 350 auto's was het parkeren op de natte velden en behoorlijke uitdaging.

Op 15 oktober was er het leden event Rabobank Hart van de Meierij. Leden van de Rabobank konden gratis een preview van het officiële circus bezoeken.

Op 16 oktober ging het circus dan echt van start en mocht zich verheugen in een geweldige opkomst. Vanwege het natte weer was het parkeren zo nu en dan wel een uitdaging en zat er menig auto vast in de modder, maar gelukkig is, dankzij al onze vrijwilligers, iedereen weer veilig thuis gekomen.

circo circolo

Wij zien het circus in 2016 weer graag terugkeren op Velder.