Route informatie

ROUTE & PARKEREN

De parkeerterreinen van het landgoed Velder bevinden zich ten oosten van de spoorlijn Boxtel-Eindhoven. Het landgoed en het evenementterrein bevindt zich aan de westzijde van deze spoorlijn. Vanaf het parkeerterrein bereikt u het evenementterrein via de voetgangerstunnel onder het spoor. Tijdens de meeste evenementen rijdt een pendeldienst tussen het parkeer- en het evenementterrein voor mensen die slecht ter been zijn.

Houdt u er rekening mee dat u op onverhard grasland parkeert.

Aansprakelijkheid

Parkeren op de parkeerterreinen gebeurt op eigen risico. De Stichting Behoud Gemeenschap Liempde, alsmede Landgoed Velder en de organisatie van het evenement, sluit iedere aansprakelijkheid ter zake diefstal/schade of inbraak uit.

Route

Vanaf de A2 neemt u afslag 26 (Boxtel) en volgt de gele borden Parkeren naar het evenement.

Komt u vanaf de kant van Tilburg/Haaren, dan volgt u vanaf de Eindhovenseweg in Boxtel de gele borden Parkeren naar het evenement.

Navigatie

Voor uw navigatiesysteem gebruikt u het adres "Hollands Diep" te Liempde, of gebruik het kaartje hieronder.

Parkeertarief

De parkeertarieven verschillen per evenement. Checkt u de voor de details de website van de organisatie van het evenement.

U kunt bij ons ook pinnen!

Parkeerverbod

Tijdens evenementen op het landgoed geldt een parkeerverbod langs alle toegangswegen richting het landgoed. Tevens is een wegsleepregeling van kracht. Het parkeerverbod wordt tijdens evenementen actief gehandhaafd door de lokale politie.

Kiss&Ride

Komt u alleen iemand afzetten of ophalen, dan hoeft u niet (betaald) te parkeren op het terrein. Hiervoor is een aparte Kiss&Ride voorziening beschikbaar. Volgt u hiervoor de borden "Kiss&Ride" nabij het parkeerterrein. Volg alstublieft de aanwijzingen voor de rijrichting.

Vrijwilligers

Tijdens het evenement zijn er tientallen vrijwilligers actief om u te helpen met parkeren. Behandelt u ze alstublieft met respect en volg hun aanwijzingen. Zo heeft iedereen een leuke dag.