2016

Het jaar 2016 was een fantastisch en vooral gevarieerd festival jaar op Velder. Maar liefst vier evenementen maakten hun opwachting op het landgoed met diverse programma's, zodat er voor iedereen wel wat te doen, te zien of te beleven was. Landa Gucha begon nog in de regen en de modder, maar was evengoed een heel gezellig festival, wat we in 2017 terug gaan zien op Velder. Daarna werd, en bleef, het droog! Zowel Beyond, Jacht&Buitenleven en Festival Circolo verheugden zich in een zonovergoten festival waardoor de festival gangers, maar ook onze parkeerders een geweldig seizoen hebben gehad. De parkeerterreinen hebben er, mede ook door de renovatiewerken door de familie Van Boeckel, nog nooit zo goed bij gelegen.

Iedereen bedankt voor het afgelopen seizoen en wij kijken al weer uit naar een fatastisch festival jaar in 2017. Kijk gauw op de 2017 pagina voor een voorproefje.

Graag tot ziens op Velder!

LandaGucha Festival (met camping)

24, 25 en 26 juni

LandaGucha

Het nieuwe LandaGucha festival bijt dit jaar het spits af met een hilarisch festival met veel muziek, entertainment en mooie mensen en een camping voor mensen die graag blijven slapen na het festival. De camping gaat al open op vrijdag, het festival zelf begint op zaterdag om 13:00 uur en duurt tot ongeveer middernacht.

Kijk voor de line-up, kaartjes en camping informatie snel op: http://landagucha.com/

Beyond Festival (met camping)

29, 30 en 31 juli

Beyond 2016

Het Beyond festival is nieuw op Velder en wij zijn erg trots op hun komst. Dit festival is echt iets bijzonders en het thema voor dit jaar "Imagine the Unknown" belooft veel ruimte voor vrije denkers. Een heel weekend vol inspiratie en bezinning in de prachtige omgeving van het landgoed Velder. Het festival begint al op vrijdag en biedt een camping voor alle bezoekers. De camping gaat op vrijdag middag om 12:00 uur open.

Zoek snel je inspiratie en festival gevoel op http://www.beyond.nl/ en bestel je kaarten!

Jacht en Buitenleven

26, 27 en 28 augustus

J&B - U komt toch ook

De 6e editie van Jacht&Buitenleven wordt gehouden op het landgoed Velder en wat ons betreft had de organisatie geen betere locatie kunnen uitzoeken voor deze beurs vol met ideeën, informatie en demonstraties, alles omlijst met een bijpassende culinaire beleving. Het weekend staat bol van allerlei demonstraties zoals roofvogelshows, schapen hoeden, 4x4 rijden, kleiduiven schieten en nog veel meer. Deze druk bezochte beurs is dagelijks geopend van 10:00-18:00 uur.

Bezoek de website http://www.jachtenbuitenleven.nl/ voor meer informatie en kaarten. De voorverkoop is al begonnen.

Festival Circolo

21 t/m 30 oktober

Festival Circolo

Als afsluiter van het seizoen ontvangen wij in de herfstvakantie een oude bekende in een nieuw jasje: Festival Circolo (voorheen Circo Circolo). Tijdens deze zesde editie staat Festival Circolo voor een belangrijk deel in het teken van de herdenking van 500 jaar Jheronimus Bosch. De gezelschappen The 7 Fingers uit Canada en Les Colporteurs uit Frankrijk hebben speciaal rond dit thema een bijzondere voorstelling gemaakt. De voorstelling Sous la Toile de Jheronimus van Les Colporteurs beleeft tijdens Festival Circolo zelfs zijn wereldpremière. Combineer een bezoek aan deze voorstelling met een speciaal driegangen diner Het Diner der Lusten op het festival terrein. Het festival biedt in totaal meer dan 40 voorstelling, dus er is voor iedereen iets te zien.

Boek het speciale Jheronimus Bosch arrangement of al uw andere kaarten op https://www.festivalcircolo.nl/