Duofiets Liempde

Op donderdag 27 april 2017 (Koningsdag) is door het Dorpsberaad Liempde en de stichting Behoud Gemeenschap Liempde de duofiets aan de Liempdse gemeenschap aangeboden. Het bestuur van de stichting is erg trots om een bijdrage te hebben mogen leveren aan het mogelijk maken van de duofiets Liempde.

Duofiets LiempdeDe fiets is op initiatief van het Dorpsberaad Liempde mede mogelijk gemaakt door de gemeente Boxtel, Jack Leijten van Bike Totaal Boxtel en de stichting Behoud Gemeenschap Liempde.

Mark van der Laan (secretaris van de stichting én vice-voorzitter van het Dorpsberaad Liempde): "Vorig jaar ontvingen wij - evenals een aantal andere organisaties in het dorp - het verzoek van Anja van den Akker om mee te werken aan een duofiets voor algemeen gebruik in Liempde. Omdat geen van de individuele organisaties een dergelijk bedrag kan opbrengen heeft het Dorpsberaad het voortouw genomen om diverse partijen bijeen te brengen om de fiets te kunnen realiseren. Tot onze verrassing heeft de gemeente Boxtel uiteindelijk het leeuwendeel van de fiets gefinancierd en heeft Jack Leijten voor ons het gat dichtgelopen, waardoor de fiets er nu echt is. Wij zijn beiden natuurlijk erg dankbaar!"

De fiets is voor iedereen die daar graag gebruik van maakt te huren bij Geert van Laarhoven, die belangeloos de fiets zal stallen, onderhouden en verhuren, vanuit de B&B aan het Looëind in Liempde.

De duofiets wordt verzekerd en verhuurd uit naam van de stichting Behoud Gemeenschap Liempde.

Klik hier voor de folder met alle informatie.

Mede mogelijk

Bijzondere dank gaat uit naar Jonas Webshop die

bovenstaande sticker voor de fiets heeft gedoneerd